Geschiedenis

turfpoortstraatnr30ToveNaar is begonnen met uitvoeringen in het inmiddels gesloopte Wijkcentrum aan de van Limburg Stirumlaan op de Keverdijk. Later verhuisden wij naar Concordia in de Vesting (zie foto), dat niet meer in gebruik is als theaterzaal. Vervolgens werd opgetreden in de zijvleugel van het Arsenaal, maar ook daar moest onze vereniging plaats maken.
Op dit moment vinden onze uitvoeringen plaats in theater Spant! in Bussum een prachtige locatie met alle benodigde voorzieningen.

In 1983 kregen we ons eigen clubgebouw de Utrechtse Poort. 23 Jaar zijn daar de prachtigste uitvoeringen gerepeteerd, de leukste ideeën ontstaan al dan niet aan de bar. En er zijn de mooiste dingen geknutseld waarbij we ook gebruik mochten maken van de Gele Loods. Maar de vooruitgang kan niet gestopt en dus moest ToVeNaar wijken voor het VVV. We zijn toen verhuisd naar het oude VVV kantoor op het Adriaan Dortmanplein, echter ook daar was voor de vereniging plotseling in de zomer van 2016 geen plek meer. Gelukkig kunnen we onze repetities voortzetten in het gebouw van de Scan aan de Majoor Kampstraat 3.
Hoe de omzwervingen ook zijn, we blijven in Naarden.